الروابط الخاصة بطريقة عمل بحث الصف الثالث الاعدادى


السلام عليكم ورعمة الله وبركاته




اخواتى وحبايبى طلبة المرحلة الاعدادية (طلاب اولى اعدادى وثانية اعدادى وثالثه اعدادى)
والناس الجميلة اللى اشتركت فى القناة

مرفق لكم كل الروابط اللى قولتلكم عليها فى الفيديو 

أولاً صور اسماء المشاريع للصف الاول الاعداداى:
 اسماء المشاريع للصف الثانى الاعداداى:

 اسماء المشاريع للصف الثالث الاعداداى:

 وعشان بحثك ينجح ويتقبل لازم تشوف معايير الموضوع:

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ثانيا: مرفق لكم رابط تحميل قوالب عمل البحث

من هنا
قالب بحث البيئة للصف الثالث الاعدادى

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

رابط الفيديو المهم اللى فات اللى اتكلمت عنه
إزاى اعمل بحث مدرسى بالتفصيل


--------------------------------------------------------------------------------------

رابط الدخول على موقع المكتبة الرقمية


وأتمنى اكون افدتكم بشرحى للفيديو دا النهاردا



وشكرا جزيلا لكم

كان معكم اسلام حطب من قناة ازاى 

والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته





تعليقات

  1. يا استاذ انا كل ما انزل القوالب واجي علشان افتحهم يقول لا يمكن فتح الملف

    ردحذف
  2. انا كل مدخل على الملف ميدخلش بيقول يتغذر فتح الملف

    ردحذف
    الردود
    1. يجب أن يكون لديكم برنامج الوورد لكى يتم الفتح من خلاله

      حذف
  3. قالب جميل وعلي فكرة القالب يفتح على وورد 2010
    فيجب ان يكون مثبت على جهاز الكمبيوتر لديكم نسخة اوفيس 2010 لفتح القالب
    شكرا لكم

    ردحذف
  4. انا مش عرفه يا مستر اكتب ف القالب

    ردحذف
  5. القالب مش راضى يجى اصلا

    ردحذف
  6. انا مش عارف اكتب فى القالب اكتب ازاى ممكن رد

    ردحذف
  7. عايز ادخل منصة edmodo

    ردحذف
  8. انا كل مااجى افتح القالب بيقولى لا يمكن فتح الملف

    ردحذف
  9. طيب مفيش غير قالب سنه تالته بس فين التاني والاول الاعدادي
    وهو انا عادي لو مسحت كلمت الثالث وكتبت الثاني

    ردحذف
  10. طب انا عايز رابط قالب بحث
    الصف الثاني الاعدادي

    ردحذف
  11. القالب مش راضى يفتح

    ردحذف
  12. باقي القوالب ممكن تنزل لنكها هنا

    ردحذف
  13. فين رابط القوالب

    ردحذف
  14. طب وتانية ثانوى منازل اللى انتو ناسينهم خالص دول مفيش حاجة ليهم

    ردحذف
  15. انا احمل منين برنامج الword الأصلي وازاي استعمله أنا دخلت من رابط الوزاره ع الفيس بوك خشوا من عليه هيفتح على طوول بس لازم تطبعيه او يكون عندك برنامج الword ف من فضلكم ردو عليا انا مش عارفه انهي البرنامج الأصلي واكتب من عليه ازاي

    ردحذف
  16. انا نزلتة واشتغل شكرا

    ردحذف
  17. انا مش عارف احمله عندى على الكمبيوتر

    ردحذف
  18. يا استاز ممكن نتكلم ماسنجر علشان افهم منك

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

اكواد الطلاب بالرقم القومى